Hells Angels-president Daniel Uneputty op dodenlijst’

HLVERSUM –  Hells Angels-president Daniel Uneputty heeft de afgelopen jaren meerdere keren op een dodenlijst gestaan. Uneputty werd maar liefst zeven keer bezocht door rechercheurs die hem waarschuwden dat zijn leven in gevaar is.

 

Dat vertelt de motorbaas in een aflevering van KRO’s Reporter die vanavond wordt uitgezonden. “Ze komen schichtig langs, in hun kraag gedoken, net als in een film. Ze hebben dan van betrouwbare bronnen vernomen dat ik geliquideerd word”, aldus Uneputty.

Volgens hem gaat het om loze dreigingen, bedoeld om hem bang te maken. “Ik zeg: wie dan? Maar dat zeggen ze niet. Ze verwachten dat ik in paniek raak en dat ik ze misschien verhalen ga vertellen.”

De uitzending van Reporter gaat uitgebreid in op het conflict tussen de Hells Angels en motorclub Satudarah. De Nationale Recherche stelt dat de ruzie draait om een machtsstrijd in de drugshandel.


Zie hier de kut hetze van de recherce en de Televaag over de Angels.

http://www.telegraaf.nl/s/10858999

4 Responses to “Hells Angels-president Daniel Uneputty op dodenlijst’”

  1. Isabel Blanco Says:

    Mmm dat wordt dus reporter kijken vanavond

  2. Precies wat ik al vertelde gewoon een Hetze kl mening verschil. 🙂

  3. Heb je die uitzending voor mij.

Leave a comment